Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Repartiția formabililor
Conform indicatorilor propuşi prin proiect, până la încheierea acestuia, trebuie să participe la cursuri de formare continuă 630 de consilieri şcolari, 370 de mentori şcolari – mentori de inserţie profesională şi mentori de dezvoltare profesională a profesorilor...
Curriculum centrat pe competențe – pentru un învățământ centrat pe elev
Cum era și de așteptat cursul de Curriculum centrat pe competențe a atras cei mai mulți cursanți, formându-se, în total, la Galați, 25 de grupe, dintre care: 2 la limba și literatura română (46 de cursanți), 2 la matematică (48 de cursanți), 1 la fizică ...
Situația indicatorilor proiectului
La Galați, dintre cei 3006 absolvenți ai cursurilor de formare continuă, în perioada de raportare, au participat la cursuri 214 consilieri școlari, 95 de mentori școlari, 110 tineri...
De unde vin formabili?
Datele statistice ale proiectului PEER (Profesioniști în Educație Europeană și Reformă) indică o reașezare geografică a formabililor, în sensul avantajării cadrelor didactice care lucrează în mediul rural...
Care dintre școli a fost mai harnică?
Dacă ar fi să ne luăm după raportul privitor la implicarea școlilor în proiect, am putea crede că cele mai mari beneficii ar putea apărea la Corod, unde raportul este mai mic, însă, în perioada de postformare, ar trebui să se vadă dacă nu cumva s-a ajuns ...
Aici puteți citi în întregime această ediție.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
© Copyright 2012 AltFactor SRL | Termeni și condiții | Data ultimei actualizări: 30.12.2013